مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 12:522022-08-27اقتصادي

فارس من| برخی شرکت های پستی از زیر بار پرداخت غرامت مرسوله شانه خالی می کنند


سردبیر فارس من با بیان تجربه بد خود درباره یک پست خصوصی، گفت: کالا در بسته بندی شکسته تحویل داده شد، اما شرکت اعلام کرد که باید در حضور مامور تحویل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه بر  به این گلایه کاربران پرداخته است.

  با انتشار مطلب قبلی، برخی از مشتریان این شرکت پستی در تماس با خبرگزاری فارس، انتقادهای دیگری را نسبت به نحوه فعالیت این شرکت بیان کردند.

یک خانم که کاربر سامانه فارس من است درباره تجربه خود از استفاده از این پست، گفت: چندین بار با این پست بسته پستی داشته ام و هر چند بار هم به مشکل برخوردم.

وی توضیح داد: یک بار وسیله ای چوبی را به قیمت 800 هزار تومان خریداری کرده بودم که پس از دریافت کالا متوجه شدم که وسیله شکسته است.

این کاربر ادامه داد: موضوع را به شرکت منتقل کردم و شرکت اعلام کرد که باید از زوایای مختلف بسته عکس بفرستم که این کار را انجام دادم.

توقع داشتم که جبران خسارت کنند اما در نهایت به من پاسخ داده شد که باید همان موقع تحویل بسته را چک می کردم، از سلامت کالا مطمئن می شدم و سپس بسته را تحویل می گرفتم و اکنون دیگر قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: این پاسخ شرکت به هیچ وجه قابل قبول نیست، زیرا هم اکنون سرویس های پستی و پیک زیادی فعالیت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| برخی شرکت های پستی از زیر بار پرداخت غرامت مرسوله شانه خالی می کنند

فارس من| برخی شرکت های پستی از زیر بار پرداخت غرامت مرسوله شانه خالی می کنند